Na našoj web stranici www.terradecor.hr naručivanje proizvoda jednostavno je i sigurno.
Kako mogu naručiti?
Pronađite proizvode koje želite kupiti
Odaberite količinu, odgovarajuću veličinu i odaberite opciju „u košaricu”
Kada ste spremni dovršiti Vašu narudžbu, kliknite na košaricu koja se nalazi u zaglavlju stranice
Odaberite opciju „pogledajte košaricu” ili „naplata“ ovisno o statusu Vaše narudžbe
Pouzećem – plaćenje gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja
Uplata po ponudi – transakcijski račun
PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM/VIRMANOM/INTERNET BANKARSTVOM
Primatelj: Velibor Đurđević; F.Pavina 10; 51 000 Rijeka
Po završetku kupovine, provjerite jeste li ispunili sva obavezna polja točnim podacima i prihvatili sve uvjete kupovine i zatim potvrdite svoju narudžbu.
Ukoliko želite telefonski naručiti, možete nas kontaktirati u toku radnog vremena od ponedjeljka do petka, od 9 do 17 sati na broj:+385 91 723 17 35
Na raspolaganju smo Vam je za sve savjete i preporuke. Možete nas kontaktirati na: info@terradecor.hr sa svim Vašim upitima.
Postoji li minimalni iznos narudžbe?
Nije definiran minimalan iznos narudžbe.
Imam pitanje vezano uz odabir proizvoda, kome se mogu obratiti?
Za sva pitanja možete se obratiti na e-mail adresu info@terradecor.hr ili pozivom na broj 091 723 17 35
Vidio/vidjela sam kako neki artikli nisu dostupni za narudžbu putem Web shopa –postoji li način da ih svejedno naručim? Postoji, slobodno nas konatktirajte te ćemo mi provjeriti mogu li se i u kojem vremenskom razdoblju dobiti proizvodi. Trudimo se sve proizvode iz naše internet trgovine imati na zalihi.
U košaricu sam ubacio/la proizvod, ali mi Web shop javlja da proizvod trenutno nije dostupan.
U tom slučaju proizvod nažalost nije dostupan. O ponovnoj dostupnosti željenog proizvoda možete se obratiti na e-mail adresu: info@terradecor.hr kako bi mogli provjeriti kada bi proivod mogao biti dostupan.
Kako mogu odabrati drugu opciju proizvoda od predložene (boju ili težinu ?)
Boju ili težinu pojedinih proizvoda možete pronaći na našoj web stranici pored svakog proizvoda s mogućnošću izbora. Kliknite na odabir boje ili težine kako biste provjerili njihovu dostupnost.
Zašto ne mogu izabrati određenu težinu?
Razlog tome je što željena težina više nije raspoloživa.
Predao/la sam narudžbu, ali još nisam primio/la potvrdu.
U tom slučaju moguće je da Vaša narudžba nije prošla u našem sustavu. Za provjeru primitka Vaše narudžbe najbolje se javiti na e-mail adresu: info@terradecor.hr ili na broj telefona 091 723 17 35
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu ukoliko sam ju već potvrdio/la?
Naravno, u slučaju da ste već dovršili svoju narudžbu i želite nadodati, promijeniti ili otkazati istu, slobodno se javite na e-mail adresu: info@terradecor.hr ili na broj telefona 091 723 17 35
Ne živim u Republici Hrvatskoj, mogu li ipak naručivati na web stranici terradecor.hr?
S web stranice terradecor.hr za sada mogu naručivati samo stanovnici Republike Hrvatske.
Cijene
U kojoj valuti su izražene cijene proizvoda?
Sve cijene su izražene u Eurima (€) s uključenim PDV-om.
Mogu li dobiti R-1 račun?
Naravno, potrebno je samo u komentaru prilikom naručivanja napisati da želite R1 račun i ostaviti potrebne podatke za izradu istoga.
Naziv tvrtke
Adresa
Poštanski broj i grad
OIB
Proizvodi
Nalaze li se svi proizvodi s web stranice na zalihi u centralnom skladištu?
Većina proizvoda nalazi se na zalihi u skladištu, ali ukoliko se dogodi da proizvod trenutno nije raspoloživ svakako ćemo Vas obavijestiti putem jednog od ostavljenih kontakata u narudžbi (e-mail ili telefon).
Određeni asortiman radi ograničenja u skladišnom prostoru naručuje se direktno od naših dobavljača nakon napravljene i potvrđene narudžbe o čemu će kupac svakako biti obaviješten.
Da li je moguće odstupanje u izgledu proizvoda uživo u odnosu na fotografiju na Web shopu?
Fotografije na web stranici su simbolične, stoga su moguća odstupanja.
U koje sve države isporučujete narudžbe?
Web shop terradecor.hr šalje pošiljke samo na adrese u Republici Hrvatskoj ugovorenom dostavnom službom.
Koja će mi dostavna služba isporučiti paket?
Sve pošiljke šalju se dostavnom službom Overseas Express. Ukoliko naručujete s područja na koja ova dostavna služba ne vrši dostavu, paket će Vam stići alternativnom dostavnom službom.
Koliko iznosi cijena dostave?
Dostava na adresu:
Poštarina ovisi o težini Vašeg paketa i mjestu na koje se dostavlja. Obračun dostave izračunava se u košarici prilikom dovršavanja narudžbe.
Kad mogu očekivati dostavu svog paketa?
Predviđeno vrijeme isporuke paketa je od 1 do 3 radna dana, ukoliko je artikl raspoloživ na centralnom skladištu.
Određeni asortiman, radi ograničenja u skladišnom prostoru, naručuje se direktno od naših dobavljača i u tom slučaju dostava se prolongira za 2-3 radna dana. Svakako, o svim promjena ili bitnim informacijama obavijestit ćemo Vas na e-mail ili telefonski broj koji ste nam ostavili prilikom narudžbe.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Satus pošiljke tj. tracking broj šalje Vam dostavna služba Overseas Express nakon što pošiljka napusti naše skladište i bude obrađena od strane navedene dostavne službe.
Adresa dostave je različita od one navedene u mom korisničkom računu, mogu li ju promijeniti?
Adresu možete promijeniti javljenjem na broj telefona 091 723 17 35 ili na e-mail adresu info@terradecor.hr . Ukoliko je pošiljka već poslana, adresa isporuke može se promijeniti isključivo putem linka koji kupcu pošalje dostavna služba Overseas Express.
Koja je procedura ukoliko nisam u mogućnosti preuzeti paket?
Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti paket, djelatnici dostavne službe ostavit će na Vašoj adresi obavijest o pokušaju dostave.
Obavijest sadrži podatke o:
broju pošiljke
pošiljatelju
vremenu pokušaja dostave
brojevima telefona kurira koji je pokušao izvršiti dostavu ili najbližem Overseas Express centru i kontaktom Službe za korisnike
Za više informacija posjetite: https://www.overseas.hr/cesta-pitanja-2/isporuka-posiljaka-faq
Koja je procedura u slučaju povrata i zamjene proizvoda i povrata novčanih sredstava? Imam reklamaciju na kupljeni artikl, kome se mogu obratiti?
Poštovani kupci,
kako bismo Vama i nama olakšali cjelokupan proces povrata, zamjene ili popravka, molimo Vas da slijedite niže navedeni postupak nakon primitka neispravnih ili pogrešno isporučenih artikala.
Rok za povrat ili zamjenu iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, artikl predan u posjed i ukoliko su ispunjeni sljedeći uvjeti:
Uvjeti za povrat:
Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun
Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
Reklamacije (zbog neispravnog ili oštećenog artikla) odobravamo unutar jamstvenog roka u slučaju neispravnog artikla tj. ako artikl nije moguće koristiti za njegovu namjenu.
Povrat, zamjenu ili reklamaciju ne možemo odobriti u slučaju ako je artikl vidljivo korišten, otvoren ili vidljivo oštećen, a da se ne radi o tvorničkoj greški već je ista nastala uslijed nepažnje kupca ili zbog dugotrajnog nošenja ili krivog načina održavanja.
Postupak povrata artikala:
Zahtjev za povrat/zamjenu – Molimo Vas da svaki povrat, zamjenu ili reklamaciju najavite putem e-mail adrese: info@terradecor.hr i pošaljete nam presliku originalnog računa. Kod reklamacija obavezno pošaljite pripadajuće fotografije artikla kojeg reklamirate s vidljivim problemom
Potvrda o povratu – Nakon primitka Vašeg zahtjeva za povratom isti ćemo provjeriti te Vam se putem e-maila povratno javiti u roku od 1-2 radna dana
Pakiranje za povrat – Nakon što povrat bude potvrđen i odobren, s Vaše strane potrebno je pripremiti artikl/e za povrat i slanje, te uz njih priložiti kopiju originalnog računa. Sve pošiljke moraju biti sigurne za transport tj. svi proizvodi i njihovo pakiranje/ambalaža moraju se vratiti u originalnom stanju. Predlažemo da za povrat koristite kutiju u kojoj Vam je dostavljena naručena roba. Nikako nemojte lijepiti bilo šta na kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
Slanje – U slučaju zamjene ili povrata radi neodgovarajuće veličine šaljete nam račun i artikl/e o vlastitom trošku na adresu našeg skladišta koja se nalazi u nastavku. Molimo Vas da paket označite na vidljivom mjestu s TERRADECOR – POVRAT kako bi kolege na skladištu znali što točno trebaju napraviti s paketom te nas pravovremeno obavijestili kad paket stigne. Molimo Vas javite nam kad pošaljete pošiljku
Adresa za povrat je:
Terradecor d.o.o.
P. Pavina 10
51 000 Rijeka
Kontrola povrata i potvrda se vrši neposredno kad se artikl vrati na skladište Terradecora. Ispravno stanje artikla i mogućnost zamjene/povrata se potvrđuje kupcu putem e-maila
Zamjenski artikl šaljemo putem naše ugovorene dostavne službe na kućnu adresu nakon što se potvrdi ispravno stanje vraćenog artikla
Povrat uplaćenih sredstava – U slučaju neraspoloživosti zamjenskog artikla ili veličine može Vam se odobriti povrat sredstava. Povrat sredstava provodi se nakon što se potvrdi ispravno stanje vraćenog artikla, a sredstva se vraćaju na račun kupca ovisno o načinu plaćanja prilikom narudžbe.
Tko preuzima trošak povrata?
Trošak povrata snosi kupac, a troškove ponovnog slanja snosi Terradecor.hr
Izgubio/la sam račun iz paketa, mogu li još uvijek vratiti proizvod?
Za povrat ili zamjenu proizvoda potreban je račun koji ste dobili u paketu.
Kako mogu znati jeste li primili moj povrat proizvoda?
Nakon primitka Vašeg paketa, obaviještavamo Vas pismeno, putem e-maila.
Primio/la sam pošiljku s oštećenim proizvodom, što mogu učiniti?
Svoj proizvod možete zamijeniti s novim, neoštećenim ili ga zamijeniti s bilo kojim drugim proizvodom. U tom slučaju javite se na e-mail adresu: info@terradecor.hr te nam pošaljite broj računa i sliku oštećenja kako bismo provjerili i dogovorili daljnje korake.
Koja je najbolja dostavna služba za povrat proizvoda?
Terradecor koristi uslugu dostave Overseas Expressa s kojom smo vrlo zadovoljni. Odluka je na vama.
Naručio/la sam krivu veličinu proizvoda, što mogu napraviti? Dostavljen mi je pogrešan proizvod, kome se mogu obratiti?
Javite nam problem na našu e-mail adresu: info@terradecor.hr, jer sve zamjene i reklamacije moramo imati evidentirane napismeno. U najkraćem mogućem roku odgovorit ćemo Vam na e-mail s procedurom zamjene/povrata. Troškove dostave plaćamo mi ukoliko je došlo do pogreške s naše strane, u suprotnom troškove povrata snosi kupac.
U slučaju povrata proizvoda, na koji se način vrši povrat uplaćenih sredstava?
U pravilu povrati sredstava vrše se na način na koji je plaćeno.
Kako vas mogu kontaktirati?
Kontaktirati nas možete na telefonski broj: 091 723 17 35 od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati, e-mailom na: info@terradecor.hr